rubrik

hihi, vii hade friluftsdag idag, de va väl typ rätt skoj iaf, lite av de typ =)
men hursom helst fick jag veta idag att nicke är ledig på freda, så jag ska typ fara dit redan imorrn, asså typ ta ledigt från skolan så jag kan vara med nicke picke =) asså johan då förstås, för annars blir nicke ledsen om han inte får vara med sin bror.. vii ska väl typ köra skoter och så skulle jag tro eller nå sånt =) de blir väl rätt skoj skulle jag kunna tro, om jag inte dör på kuppen, men de lär ju merkas, =(
hoppas att vi får de skoj ihelgen iaf, jag vet inte om jag längtar lika mkt som jag gjort förr, menmen de blir säkert bra ändå:D

haha, btw jag spela ju match igår, och då blev jag utvisad :( haha, men de va ingen farlig grej jag blev utvisad för så jag pallade inte bry mej så hårt, fick ändå bara två min ;)
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback