sömnlösnatt

Denna natt har bestått av ca 1 timmes sömn ;o
men jag klagar inte, sitter här och är lite sådär halv pigg elr vad man nu ska kalla dt, dt sticker och irriterar i mina ögon och dunkar lite smått i huvet, men annars äre helt okej =) men ligger man och stirrar på en tv skärm från typ 22 till 04.45 ungefär, då får man nog skylla sej själv lite, (A)
är kanske inget jag kommer göra om, eller dum nog som jag är så kommer dt säkert hända igen, skulle inte förvåna mej om denna natt kommer bli likadan, fast utan min LOVISA då :] men hon somnade jue ändå ifrån mej efter 02.00 inatt nån gång ;)

hahah nej nu ska jag gå och försöka få ngt gjort, eller så lägger jag mej och sover kanske :]
känner att jag behöver nog dt (A)



LOVISA ÄR BÄST I HELA VÄRLDEN! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback