hemma igen =)

Har just kommit hem från stan, skulle jue egentligen träffa emil på stan idag, men han dissa mej totalt han ringde en gång på skolan och frågade när jag skulle komma, och jag sa att jag skulle va i stan vid tre halv 4 så jag skrev till han när jag var i stan, men han dissade mej och ringde mej inte elr ngt, ändå skrev jag typ 5 smsa om att jag va i stan och ville vara med han, så han får skylla sej själv, han kan då inte komma o klaga på mej sen och säga att jag dissa han för dt var fan dt minsta jag gjorde, hade fan gått och längtat på skolan idag, har jue aldrig träffa han eftersom han bor i boden så jag såg framemot dt, asså dissar han mej bara ?





Men jag blev då vän med jonna på stan idag iaf,
as länge sen jag pratade med henne sist,
känns skönt att vara vänner igen iaf,
för jag orkar fan inte hålla på och bråka med folk, dt tar bara på ens energi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback