jadu.. undra :)

jadu, undra hur kvällen kommer sluta (A)
ska då troligen vara med idah =)
vi ska antingen till stan o låna hennes syrras hus, och se film med några .. elr så ska vi vara hundvakt åt hennes brorsa, för han skulle ut på fest ;)
så vi har två alternativ, och vi vet inte hur dt blir än, för dom andra som kanske skulle vara med i stan har inte sakt om dom kunde elr inte ;)
så vi får väl vänta och se :)

igår frågade idah mej om inte vi kunde börja träna ;o
jag va tveksam först men sen sa jag " visst skulle väl vara kul ändå! :)! "
vi ska typ börja vollyboll ( stavningen )
kan nog säkert bli kul ändå ;D
elr ja jag hoppas då på de, vi får väl snacka med om dt ikv o så :)

Men nu ska jag gå ner och prata med mamma om ikv, så att hon inte får värsta choken sen och säger att jag inte får helt plötsligt, asså typ 10 min innan jag ska dra, dt skulle inte vara nå vidare värst bra (A)
Pusspuss
// benita



Slänger inte en gammal bild =)
bara för att bloggen inte ska se så tråkig ut, har jue ingen kamera förtillfellet så (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback