rubrik

Vad ska man göra med sina känslor egentligen ?
SLÄNGA på soptippen elr ?
Nja de funkar ju inte riktigt så..
Men nu måste de fan bli slut på den här jävla deppen..
Nån som har nå bra förslag på att få bort de ? :)

haha jag vet fan inte hur mitt liv kommer sluta men på nåt sätt ska väl alla liv sluta ?
Antingen i lycka elr sorg ?
Jag vill då iaf att min ska sluta någorlunda bra =)
Så nu ska jag försöka släppa DEJ !

Jag vet att de kommer bli svårt eftersom jag älskar dej så otroligt mkt fortfarande,
Elr asså insidan gillar dej, och utsidan HATAR dej !?!?!?!?
Jag hoppas att de blir bra snart iaf ;D

Kommentarer
Prosit ;) säger:

Du har en bra Blogg =) <3

2009-04-20 | 20:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback