nu är jag fan allvarliig

Orkar fan inte med denna skit längre, allt är helt åt helvete.
Alla bara klagar hela tiden.. ingen lyssnar på de man säger..
helt jävla misslyckad !

Men vad gör man när alla klagar ?
de finns typ inte ett skit att göra åt saken, de är bara lyssna och ta emot all skit, och sen sitta å elata de hur länge som helst, för att man inte kan komma över de folk sakt till en..
ASSÅ ÅHHH, JAG BLIR SNART GALEN PÅ DE HÄR !

Jag har sakt till er båda två att jag inte mena de jag sa, men ingen av er vill lyssna på vad jag sakt, jag har då försökt, och jag har även sakt förlåt, men tar ni int emot de så kan ni då inte komma och klaga på mej sen.. för jag har sakt de jag ville säga, och nu är de upp till er om ni tar emot de elr inte, de är ju som inte jag som förlorar på de, de är ju ni...
Men jag klarar mej lika bra med som utan er... !

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback