Asså va ?

Vafan ska du va sur på mej för ?
de e ju knappas mitt fel att du e sur bara för att jag pratar med nån ? :O
du har ju själv sakt att du får vara kompis med vem du vil utan att jag ska bli sur ? :O
elr visste vare så du sa ?
Jag måste ju få prata med vem/vilka jag vill, bara föra att vi va BÄSTISAR, så behöver inte de betyda att du styr mitt liv..
men skit samma då, vill du vara sur för de, så äre väl din ensak nå som inte jag kan göra nå åt,

Men sakna dej kommer jag iaf göra,
har aldrig haft en så bra kompis som dej,
men de e ditt val som inte jag kan göra nåt åt,
jag har sakt förlåt men du lyssnar inte å säger att jag ljuger ?

Aja palla bry sej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback